reklama

„HORNÁ – DOLNÁ“

Mestské Zastupiteľstvo vyzeralo horšie, ako komediálny seriál HORNÁ – DOLNÁ a popritom občanom z ktorých daní sú platený „darovali“ na ich vystúpenie mizerných 5 minút!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

A znovu! „ Voľby sa blížia, hady sa plížia, robia čo môžu, zvliekajú kožu, za každú cenu, sľubujú zmenu, dostanú hlas a ŠTÍPU ZAS !!!“

K tomuto názvu „HORNÁ – DOLNÁ“ ma inšpiroval jeden nemenovaný občan, právnik, ktorý sa zaoberá komunálnou politikou podotýkam, že nie je zo Zlatých Moraviec. Sledoval audio-prenos z 38 MZ a s úžasom mi hovoril: „Vy sa divíte, že Vaše mesto je tam, kde je, veď toto MZ je jedna nepodarená paródia na veseloherný seriál HORNÁ - DOLNÁ“!!! A ja dodávam, že hlavnými aktérmi tejto nepodarenej paródie boli poslanci BALÁŽOVÁ, PALUŠKA a CIMMERMANN!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale poďme k veci, v bode č.10 zastupiteľstva bolo vystúpenie občanov a tak som využil zákon č. 369/1990 Zb. § 3 , čl. 2 „Obyvateľ obce má právo podieľať sa na samospráve obce“ a prihlásil som sa. V mojom vystúpení som kriticky poukázal na prácu poslancov BALÁŽOVEJ, PALUŠKU a CIMMERMANNA. Síce 5 minút bolo málo na zhrnutie ich prešľapov najme na klamstvá a zavádzanie občanov poslankyňou BALÁŽOVOU, ale niečo som stihol! Uvediem len jedno z mnohých a to, že táto poslankyňa obvinila vedenie mesta, že nezorganizovalo „OSLAVY 74 VÝROČIA SNP V NAŠOM MESTE“! A na moju otázku pred MZ, že čo ju viedlo k tomuto klamstvu mi odsekla „nedostala som pozvánku“!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

K pozvánkam len toľko, preveroval som si, že ako to bolo a zistil som, že mestská „doručovateľka“ ich doručila všetkým poslancom a ani jeden sa nesťažoval že ju nedostal. Vraj len BALÁŽOVÁ nedostala, čo je veľmi zaujímavé a keby ju aj nedostala, tak oznámenie o tejto akcii bolo uverejnené aj na stránke mesta, ale aj v iných oznamovacích prostriedkoch!!!

Pýtam sa, že čo to je za poslanca, ktorý dokáže zneužiť ku klamstvu, tak významné výročie pre SLOVÁKOV, ako sú oslavy 74 výročia SNP. Čiže, keď nedostala „pozvánku“, tak oslavy NEBOLI??? Ale OSLAVY BOLI aj bez jej účasti!!!

Pani poslankyňa Balážová a p. poslanec Paluška sú najzákernejší poslanci akí tu kedy boli a hneď uvediem aj prečo!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pri mojom vystúpení v ktorom som poukázal na ich POCHYBENIA a na ktoré som mal listinné dôkazy (ktoré som získal na základe zákona č. 211/ 2000 Z . z . čiže „Zákona o slobodnom prístupe k informáciám“), vôbec nereagovali. Ale využili na to „bod“ MZ, kde občan nemôže reagovať a obvinili ma, ako obyčajne z klamstva. No ja som sa nezdržal a vstúpil som do ich vystúpenia, čím som „narušil“ priebeh rokovania, za čo sa pánovi primátorovi ospravedlňujem! Aj tu sa jasne ukázalo, že akých zákerných poslancov si platíme z našich daní a ako si vážia názory občanov z ktorých daní sú platený!

Ale poďme k tej „HORNEJ – DOLNEJ“, čiže k 38 MZ.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Toto zastupiteľstvo jasne ukázalo, že mnoho poslancov nemalo ani len preštudované materiály, ktoré boli predložené na rokovanie MZ. Potom to vyzeralo ešte horšie, ako v komediálnom seriáli HORNÁ – DOLNÁ a správali sa ako KOFY na trhu a naťahovali tak čas a popritom občanom z ktorých daní sú platený „darovali“ na ich vystúpenie mizerných 5 minút! Pýtam sa, že potom načo máme zriadených 8 komisií pri MsÚ, ako poradné orgány? „Zásady pre zriaďovanie a činnosť komisií MZ v Zlatých Moravciach“ v „Základnom ustanovení“ sa jasne hovorí v čl. 3, budem citovať: „komisie vypracovávajú stanoviská k prerokovaným materiálom, ako podklad pre rozhodovanie MESTSKÉHO ZASTUPITEĽSTVA“!

 Všetky materiály, ktoré sú predkladané do MZ sú prerokované na pracovnom stretnutí poslancov pred MZ a za ďalšie v dostatočnom predstihu sú doručené poslancom na ich preštudovanie, aby mali dostatočný čas na ich pripomienkovanie! A na MZ, by to malo, len „odsýpať“ a maximálne by sa mala doplniť akurát tak bodka, alebo čiarka, alebo len v mimoriadnej situácii doplniť „znenie“ predkladaného toho, ktorého materiálu!

A viete prečo to tak nie je, no preto lebo poslankyňa Balážová ale aj niektorí jej podobný poslanci, by sa nemohli predvádzať v audio - prenose, ako ONI bojujú za OBČANOV, no popritom ukazujú svoju neschopnosť a nepripravenosť na MZ!!! Poslankyňa Balážová, ktorá kandiduje v nadchádzajúcich komunálnych voľbách na post primátora si urobila z 38 MZ svoju predvolebnú kampaň platenú z našich daní!!!

Chytrá čo?

A aby to nebolo, len o Balážovej a jej pochybeniach, tak sa ešte pristavím pri poslancovi PALUŠKOVI, tento poslanec neustále obviňoval vedenie mesta, že nič nerobí vo veci vytvárania „čiernych“ skládok a že ON má riešenie a to také, že vybuduje na mestskom pozemku rampu (závoru) a tak zabráni vývozu odpadu do danej lokality! Nič proti, ale tento poslanec nedodržal zákonom stanovený postup a to v tom, že nepožiadal o vybudovanie „rampy“ na mestskom pozemku písomne, tak ako to stanovuje zákon o nakladaní s mestským majetkom. No musím priznať, že v tomto prípade má maslo na hlave aj PREDNOSTA MsÚ, ktorý mu vybudovanie tejto rampy povolil telefonicky. Čiže aj náš pán prednosta je nejaký „mimo“ a až po mojom zásahu sa veci uviedli na pravú mieru, ale až po viac ako mesiaci!

Táto „rampa“, tento vynikajúci nápad poslanca PALUŠKU absolútne nič nevyriešil a „čierna“ skládka sa vytvára ďalej. Nevytvárajú ju toľko ním kritizovaný tzv. neprispôsobivý občania, ale vytvárajú ju majoritný občania, ktorých zachytila aj foto pasca nainštalovaná MP. Tá ich následne riešila a rieši pokutami z čoho si zrejme títo poriadku „milovníci“ nič nerobia a vyvážajú tam odpad naďalej! Takže pán poslanec super nápad, za všetky drobné!

Ďalej tento poslanec položil otázku vedeniu mesta, čiže primátorovi, že čo robí mesto, aby zabránilo tomu, aby sa „nevozili“ v MHD pasažieri, čiže cestujúci bez platných cestovných lístkov, čiže načierno? Poďme k meritu veci, mesto má na „vykonávanie“ MHD prenajaté od jednej súkromnej spoločnosti autobus s vodičom, za čo jej aj platí!

V tomto autobuse je vodič, ktorý zodpovedá za to, či niekoho pustí do vnútra s platným cestovným lístkom, alebo nie! Nezodpovedá za to primátor, príslušníci MP, alebo príslušníci občianskej hliadky. Oni nemajú nijaké zákonné právo kontrolovať ľudí – cestujúcich v MHD, či majú platné cestovné lístky, alebo nie. Toto právo ma vodič autobusu, alebo revízor, ktorí keď neuspejú majú právo si zavolať na pomoc políciu!

Táto otázka poslanca PALUŠKU vedeniu mesta nebola konštruktívna, bola len ukážkou jeho nevedomosti (neschopnosti si veci overiť) a nebolo to nič iné len „rýpanie“ do vedenia mesta. Presne takého, aké robí od neúspechu v doplňovacích komunálnych voľbách v našom meste neúspešná kandidátka na post primátora poslankyňa Balážová! No takéto správanie poslancov sme tu už predsa mali v predošlých troch volebných obdobiach, ktoré priniesli nám občanom stratu 3 500 000 eur!!! Práve za takéto správanie, ktoré nám tu predvádzajú poslanci BALÁŽOVÁ, PALUŠKA a CIMMERMANN vyleteli, ako sa hovorí VON KOMÍNOM! A keby len vyleteli, ale túto zbytočnú finančnú stratu musia zaplatiť občania zo svojich daní!

Položme si otázku, že či toto tu znovu chceme?

Viete čo sme mohli mať vybudované v našom meste za 3 500 000 eur?

Nie nehádžem všetkých vystupujúcich na 38 MZ do jedného vreca, konštruktívne vystupoval primátor Husár, viceprimátor Holub, poslanci Uhrínová, Šíra, Tomajko, Ďurčeková, Petrovič, Ivanovičová, ale aj ďalší. Bohužiaľ celkový dojem z tohto MZ pokazili „herecký“ poslanci ako sú BALAŽOVÁ, CIMMERMANN a PALUŠKA, ktorí urobili z 38 MZ nepodarenú paródiu na veseloherný seriál HORNÁ DOLNÁ!!!

Záverom len toľko, sľubujem pani poslankyni Balážovej, že na 39 MZ v bode vystúpenie občanov sa budem venovať len jej. Umožním jej dokázať, že aspoň v jednom jedinom bode, ktoré uvediem o jej klamstvách a zavádzaní občanov klamem, ako ma neustále obviňuje. Čiže prepustím jej 1 minútu z mojich mizerných 5 minút, čo si myslím, že to bude oproti jej správaniu voči mojej osobe fér!!!

Jozef Kováč

Jozef Kováč

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Miestna samospráva prináša veľa úskalí, ktorím treba čeliť. Hlavne poukazovať na neprávosti a charakter volených zástupcov Nás obyvateľov. Zoznam autorových rubrík:  PolitikaNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu